Thursday 17 March 2011

myself :)

pasal aku ek???hehe, umi aku lahirkan aku tgal 11 Disember 1988, xslap aku jam 2.25am..heheh...aku diberi nama siti nur atikah bt mohamad anuar, Nur = cahaya, Atikah = seorang pemurah, berani dan bersih. Seorang yg murah ht, jujur dan beryakinan. ~chewah ^_~ lagi2x.....
-Suka membantu dan prihatin terhadap orang lain @ persekitaran.
-Bijak dan berani menyuarakan pendapat @ menegakkan kebanaran. hehe..btl ke???memg btl la 2,wuahhuahhuah...aku bersyukur sgt, tq umi dan arwah abah krana ltak nama ika,siti nur atikah..
korg nk thu lg ke psal aku nie???k,aku ank yg ke6 drp 7org adk brdik,aku ad 5org kakak, sorang adk lelaki,2la satu2nya...lelaki tungalla katakan...chewah...

                                            nilah saya...lau nk kenai...comelkan comelkan..hehe ^_^

No comments:

Post a Comment