Tuesday 21 June 2011

SnoWaLk

12 jun 2011, gara-gara bola kalah vs trgnu dgn mata 2-1 dkt stdium bkt jalil, emmm..ape g panasla, huhu,kbtulan adik aku ad kL, bwkla dia p jenjalan, first kmi lunch dkt bangsar, teringin nk mkn ayam golek,kmi order tomyam campur,kangkung ikan msin,air aku mcm biasa teh o ais,depa jus carrot susu,konon2nye nk jga mata..kalu ya xpe,ni dak mata liar dok usar pmpuan...~mcm nk jolok2je mata 2...hahahaha...okla alhmdulilah kmi udah knyg, pk2 pnye pk, p la sunway piramid.aku xbeli ape2 pn,adk aku je beli cap & crmin mata htam...2pn pau duit aku lg.~botakla kpla i mcmnie...tp xpela bkn slalu...~btapa murni nye ht aku ni...(:


ni la tmpt main roda blek kt sunway piramid..~aku pgil, ksut roda wheteverla,jnj ksut 2 ad roda hehe..kmi xmain,kmi tgk dr atas je huhu, lps hbs pusing2 kmi ke s.alam,singah solat asar sat,pas 2 g i-city...

                                       kami adik beradik (:

                         aku,kakak,k.farah,time ni kmi tejok sgt2 (:

                      eh2...siapa nie,mst korang nk thu kn,ni la kawan aku, kmi brkwan sejak form 3 lg...(:

                  Cantekkan rumah dprbuat dgn ais ni..kan kan..(:

              eh, kami lagi huhu...cantekkan tmpt ni huhu...

kakak ku bt muka ksian,gara-gara nk bear 2 xdpt huhu..xpe,ad msa dtg&cuba lg...Jgn lupa lau korang p i-city sngahla tmpt prmianan ni,mcm2 ad huhu..k dadaa... muah3x.^_^

No comments:

Post a Comment