Wednesday 13 July 2011

perjalanku 29jun-5july

29jun-5july Perjalananku dr kelantan, kuala lumpur, Muadzam, Serdang heheh..ngeeeee
29jun-4july --> umah umi slama 5ari.. :)
  • betul ke aku brda d tmpat ini....mcm xcayeje...~aku g ni pn sbb nk tgk datO najib berucap scra live dpn rakyat daerah Machang hehe..cuba teka aku dk mne???
ni la rkyat jelata, yg membnjiri padang SK Machang 1...menunggu ketibaan Dato Najib..
    eh eh ni sapa plak nie??....muka bosan, dr jam 2 sdah brda d pdg, kul3 bru start mjlis..tp xpela..kami rkyat setia,hehe..

 tgkla gelagak CtNurulHuda ni,mcm2 pesen....~untungla ad rkyat mcmnie hheh =D



3julai --> Mencari ketenangan di Pantai Tok Bali 




4july --> ari yg menyedihkan kna blik kl, dan tpksa p muadzam sbb kerja..smpai je kL kul 5 am kt hentian putra, trus bertolak p muadzam, ktorg breakfast n solat subuh kt ptrnas gnting sempah,  dreba xbrani nk drive gara2 tgk cite karak, ~pnakut ropernye hehe...kmi pn tdola sat tgu cerah skit,sdar2 8.30,kul9 kna ad kat muadzam huhu,aku slmt smpai 12tghri ~tmpatnye Tuhanje yg thu,kuarje nmpak hutan.....~arap2 aku blh berubah dk sna 6t.. hehe..amin =D
- dlm jam 1stgah smua sttle, perutku da brbunyik2...~dreba mgidam nk mkn ikan patin kt RR temerloh..kul3 bru dpt mkn....
auummmmmmm..dap nye....

 


 ikan patin ni sgt sodap..sape2 dtg kuantan sgah la cni RR Temerloh ,rasa ikan patin nie,mmg sedap...xmahal pn, kmi mkn dlm RM 18 je hehe.cuba tgk ape yg trjdi dkt kepala ikan 2?????heehe,ni la bru btl mkn kepala ikan patin,nikmatnya ad kt kepala.....cubala rasa sndri,nk thu......
alhmdulilah kami da knyg,nk blik KL da, lau dtg kuantan, insylah aku MESTI singah lg mkn kt cni.....k la, aku nk cau lu...ad msa g,aku upload g hehe...Assalamualkum..dadaaaaaaaaa...^_^

No comments:

Post a Comment